fredag 12 juni 2009

12/6-2009

avslutningen på vallby var kall men helt okej, tråkigt att skiljas från allt&alla :(
kanske kommer något finfint fotto på oss alla därifrån sen, ska se om matilda har de på datan.
efter åkte jag,matilda,rebecca, natta, kim och beccas mamma ner på stan och fika.
åkte och köpte tält efter de, sen packade hemma sen bar det av till bäckby där vi hade myspys&massa roligt!
idag; vaknade imorse i ett kallt&varmt? tält. Jag & matilda gick ut och satt oss på gräset nästan direkt och försökte vakna till lite. tim, jesper, pontus, nicke & rebecca stack hem på natten nångång men kom nästa dag igen.
Men vi hade kul allihoppa, kallt som fan där ett tag men jag överlevde!
När vi packat ihop tältet och allt promenera vi hem till nicke och wille tog bussen hem, när vi kommer fram till nicke gick jag nästan direkt till tim, var där ett tag sen kom pappa å skjussa hem mig.
helt underbart att få komma hem och duscha &allt det där.
jaja, åkte hem till mamma senare och nu sitter jag här framför teven och kollar på talang. Jag orkar inget annat just nu.
Bilder kommer såsmåning om, hare bra!
hejrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar