måndag 22 juni 2009

21/6-2009

Gustavsvik idag!
Matilda, jag & Rebecca mötte mandy, nicke, einar och max på centralen nångång innan tio.
runt tolv? var vi i forsen och åkte hit&dit och upp&ner och ja.. haha.
vi hade kul där, gjorde allt vi inte fick. haha nej men vi åkte för många åt gången och killarna glömde att man inte fick ha kallningarna under bad brallorna, hahhah. men utslängda blev vi inte :)
kom hem runt åtta, pappa skjutsa hem Matilda och Rebecca jag och mandy sov hos mig, vi va ute för de mesta, kollade om de va öppet nånstans där man kunde köpa pizza men nejnej.
kolla på film när vi kom hem, i taket lyser stjärnorna hahah, tredje gången jag ser den. gick sen och la oss å prata lite sen sooov.
tack för dagen mina vänner, hihi. :)<3

3 kommentarer:

  1. haha precis matilda har riktigt rätt! "glömde" ;) jeajea skitsamma tack stumpelistumpan!

    SvaraRadera
  2. precis de jag mena "glömde" hahaha.
    :)<3<3

    SvaraRadera