lördag 25 juli 2009

17.43

hellu people!
ganska så seg dag idag. eller ja, jag är seg. sov på en väldigt obekväm madrass&kudde inatt, menmen.
åke förbi mamma ett tag idag också, kollade runt lite efter råttuppfödare på internet. haha vi ska skaffa två små söta :)
kollade igenom gammla fotton också, hittade en hel del. de är så kul & kolla tillbaka, som jag och jocke kom fram till när vi snacka om saker vi gjorde när vi va små så hör man ganska ofta "de va alltid bättre förr" så ja.. kanske. tycker jag har de ganska bra nu med faktiskt. hahha
ikväll vet jag inte vad som händer ännu, någonting allafall tror jag hihi.



jag, martin & marcus på bilden när vi fortfarande bara var pluttar, vet inte riktigt hur många år vi va här. hahah söta barn...
bildkvaliten är inte den bästa.
/carro.





du är ett fint minne.
time to move on.
:(

2 kommentarer:

  1. hjälp ska ni skaffa råttor?:'| va läskigt.

    fast de ja skulle säga va att jag tror jag börjar på västerskolan iaf:)

    SvaraRadera
  2. ja de ska vi nog, haha :)
    jaha vakul!:) fast madde sa att du inte skulle börja där när vi träffa henne? <3

    SvaraRadera