torsdag 9 juli 2009

9/7-2009

här sitter jag, trötttt. vet inte varför, jag borde egentligen va pigg har ju vart uppe senare på natten förut och gått upp tidigare menmen. hahah dagen igår + natten spenderades med matilda. vi va på hälla med mamma, gjorde sönder en stol på balkongen och ramla sittandes från sängen. haha det går inte att förklara, kul hade vi iallafall.
imorse satt vi igång en film, eller klockan var väl runt 11 men jag somna och vakna klockan två igen!? haha vi hann käka frukost också nånstans därimellan.
matilda åkte hem och städa sen och jag fixa lite här hemma, mattich kommer snart igen. vi ska väl hitta på något :)
& ikväll måste jag sova hos pappa för mamma+resten av familjen åkte till nån stuga över natten dit jag inte orka följa med så ja. lägenheten ville hon inte lämna över till mig eller ville och ville, hon vågar väl inte. undra varför. haha.
jaja, tim kanske kommer och håller mig sällskap inatt hos pappa så sover vi där idontknow ännu. hah min engelska :(!
ska väl dra nu, känns som klockan är typ förmiddag iallafall men den är tio över fem. jisses :)
hej

2 kommentarer:

  1. hahahah så jävla lyckade vi är :D

    SvaraRadera
  2. tjäna pengar på bloggen http://www.woopa.se/?ref=erikahelenah

    SvaraRadera