fredag 31 juli 2009

sjuk

kännde lite halsont igår kväll men de var väl ingenting tänkte jag, trött var jag också i&försig men men.. vaknade kanske 5-6 gånger inatt och när jag vaknar imorse är halsen min död, huvudet+axlar värker som f*n och ja.. sjuk är jag. rädd för att de är halsfluss, har aldrig haft de förut så vet inte hur de känns så om jag har ondare i halsen imorron blir de doktorn, å vad jag längtar<3<3<3 eller inte.
får hoppas på de bästa, matilda och rebecca kommer ju hem imorgon OCH DÅ VILL JAG GÄRNA VA FRISK. amen.
skoja. haha, jag har inte fått skämta av mig på länge.. blir lätt så här då :)
humorn har jag alltid med mig (y)
tihi.
nu ska jag slänga mig i soffan igen, har nog aldrig kollat på så mycket tv i sträck som jag gjort idag.
jaja, måste dra innan ipren slutar verka. kommer frysa som en gris då så bäst att jag bäddar ner mig.
/caaaaroline

2 kommentarer: