måndag 31 augusti 2009

here without you - 3 doors down

- men vänta, är de fredag idag?
- haha nej de är måndag!?


haha vet inte vad jag fick för mig idag när vi var på väg från skolan, kändes som fredag.. aja vi va på väg till pizzerian. vi åt våran special :) haha
bussen hem till matilda efter de, liam den sötnosen var där! när hon drog vidare till dans med rebecca åkte jag hem.
hemma händer ingenting, de första jag gjorde när jag kom hem var att kolla om min hamster lever än. hon skulle väl testa om hon kunde flyga eller något igår så hon hoppa runt 1.5 meter från mina händer och ner och dunsar ner på stengolv. herregud.. & jag skriker bara: PAPPA JAG HAR DÖDAT DORIS!!! :O
men hon lever :') tack gode gud för de.
nu väntar duschen sen vet jag inte vad som händer..
/c

2 kommentarer:

  1. hahhaha snyggo ;)
    fredag liksom?! haha
    tur i oturen att hon lever :S<3

    SvaraRadera