lördag 29 augusti 2009

28

jag kommer på mig själv om&om igen flera gånger om dagarna stillasittandes & med blicken fast på något helt ointressant, helt borta i tankarna. ibland har jag ett leende på läpparna och skrattet inte alls långt ifrån och ibland har jag tårarna tätt intill ögona när jag kommer tillbaks till verkligheten.
det måste ta slut nu. du gick men lämnade kvar massor. du förstår själv inte hur stor plats du tog..
minnerna är alldeles för fina för att glömmas, de sista jag ville va att vara utan dig.
jag levde min dröm

aj:(
jag hoppas du mår bra & att allt är lungt.
<3!

3 kommentarer:

  1. ååååw gumman! jag älskar dej och står här precis vid din sida jämt, jämt jämt! jag älskar dej massor, jag kan inte sätta mig själv in i situationen. tycker så synd om dej, ingen ska behöva vara med om nått sånt. jagkan bara ana hur jobbigt det är (K)

    SvaraRadera
  2. stumpan, förstår verkligen hur svårt de är. men de här måste få sitt slut, man måste gå vidare i livet. ibland blire verkligen inte som man vill. men du klarar de här carro.
    jag älskar dig!

    SvaraRadera
  3. utan er hade inget gått, de är tack vare er jag kommit såhär långt. jag ska fixar't, tillsammans mer er.
    jag älskar er högre än stjänorna, högre än rymden!
    <3<3<3

    SvaraRadera