måndag 17 augusti 2009

sommaren 09

"Jag måste le när jag sluter mina ögon och jag drömmer mig tillbaka i tiden" - promoe:)
sommaren är snart slut. sommarlovet är ju sommaren.
det gick fort, vissa tider gick lite för fort men jag tackar er!
jag tackar varenda en jag träffat under sommaren för ni har gjort mig så glad och jag har verkligen trivts.
dom jag umgåts med mest ska ha de största tacken.
självklart har inte varenda sekund och dag känts toppen men tamefan har jag vart lyckligare än jag någonsin har varit förut:d
jag vet att ni alla som jag träffat inte kommer läsa det här men ni som gör de, känn er träffade.. tänker ni så förstår ni om de är ni eller inte.
nu börjar höst terminen och sen vintern men bara vi vill så får vi de till de bästa de också!
!<3
/c

4 kommentarer:

  1. åh ska också skriva ett liknadnde inlägg sen :)

    tack för sommarn bebe, och alla andra.
    så otroligt bra!:))

    SvaraRadera
  2. gör så:)

    tack det samma bebi<3

    SvaraRadera
  3. samma här, ska skriva ett tackohej inläg till sommaren&sommarlovet. tack så jättemke carro för min absolut bästa sommar hittils. <3

    SvaraRadera