torsdag 20 augusti 2009

västerskolan 9

första dagen i skolan är avklarad. vi hade bara lite presentation för varandra och fick information. om imorgon tillexempel då vi ska till lövudden, vi ska gå dit.
de är lite konstigt för eftersom vi bara är en klass i 9an heter vi bara 9. inte 9a eller 9b utan bara 9 haha.
efter skolan hälsa matilda, jag & rebecca på malmabergsskolan, där vi gick förut.. mysigt
juste! inatt när jag snacka med matilda i tellen och inte kunde sova såg jag en fallande stjärna, tredje gången i mitt liv jag såg de.
jag tror jag såg ett ufo också, de kan ha vart ett flygplan men de åkte alldeles för fort för att vara de och alldeles för runt var de också.. haha men jag vet inte, ett rymdskepp liksom? :p
nu ska jag chatta klart med tjejorna på msn sen sova.
natti
/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar