onsdag 23 september 2009

BLOGGTORKA

det verkar som alla har fått värsta bloggtorkan, har läst de på flera bloggar.. menmen, jag kör på som vanligt tills jag också drabbas haha!

idag var nicke snäll och skjutsade mig till gryta efter skolan, han skulle endå till rönnby men ändå. så matilda&rebecca på en moppe och vi på en annan åkte vi hem till rebecca. väl där käka vi lite å snacka, muppa & lite så.. de vanliga, taha.
hemma gjorde jag lite so, jag kommer bokstavligen avlida om jag ska få högre betyg än G på det där.. haha fyfan. de värsta är att de är bara 1/5 saker vi ska göra i so, me de är tur att jag har en mamma som är intresserad utav religioner & gärna hjälper till.. själv fattar jag inte hur man kan tycka de är intressant menmen :)
nu ska jag kika vidare på lite bloggar sen sova, hare bra!
/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar