fredag 9 oktober 2009

äntligen helg!

Skoldagen gick ganska fort idag. Jag var inte med på idrotten med hängde med upp till råby IP ändå och kika på dom andra, dom sprang spåret och körde fotboll!

satt & snacka med erika istället jag, madde som också började idag cyklade hem när halva dagen hade gått, hon mådde inte så bra.. men de är mysigt att "kunskapsbarn" har börjat, fast nu är dom ju västerbarn haha precis som oss andra ;)
fredags fika var det också med film sen tog jag bussen hem till rebecca. Hon åkte moppe med matilda dit. Matilda fortsatte hem efter hon lämnat av henne, hon ska till borlänge under helgen :(
Jag och becca tog en "höst promenad" till ica grytan för att handla fredags godis till filmen vi skulle kolla på. Höst promenad fick de heta för rebecca kände sig riktigt höstig, fetaste halsduken, converse och en varm jacka hahah, vi hade kul vi. Hon har även kommit på att jag ska blogga mer, hmm... haha vi får la se.

nu ska jag till min låssas mamma, lite sent kan man tycka.. tyckte iallafall jag när fick reda på't men men hon bor ju bara fem minuter bort med cykel, om ens de..

så nu ska jag njuta av mina extremt mysiga kläder, pappas feta 300åriga tjocktröja & mjukisbyxor och traska dit.
höres
/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar