fredag 23 oktober 2009

silence speaks louder than words


nu äntligen så kan man säga att de är lov, woho!
de va bara en halvdag idag i skolan, vi slutade efter vi hade haft idrott i vgf-hallen! (appropå de, haha såg nu att min fot är svullen. nice! jag råka landa med foten helt knasigt när jag hoppa studsmatta. de kallar jag skills)
jaja, åkte hem en snabbis när vi hade slutat sen åkte vi till rebecca, jag och matilda. när klockan börja närma sig halv sex åkte matilda hem & jag å rebecca drog oss till stan via bussen

pappa kom och hämta oss där, när rebecca hade lämnat tillbaka lite saker hon köpt. sen åkte vi till erikslund+ikea.
väl hemma åt jag, väldigt efterlängtad mat haha & nu sitter jag här = hoppar över idol ikväll.

nästa vecka då de är lov händer massa roligheter!

jag ska fylla år, 15 feta!
jag ska köra paintball med världens roligaste människor

& jag ska sova, sova & sova
hääärligt
vi hörs sen
/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar