fredag 24 september 2010

FORGIVENESS IS THE KEY TO HAPPINESS

känns som dagen idag var tusen timmar lång men ändå skön! jag, frida och jesper kollade in Monki och lite så i Igor idag efter idrotten, nicenice.

vid fem åkte jag och pappa till örebro(!) där hade vi lagt undan ett par skor åt mig som inte finns någon annanstans, kändes som det varjefall... men nu så, tog de näst sista:) nöjd.

det blev ingen fest idag, inte highlife heller... de vart o vara med far min ist! hoppas iaf festen vart ruulig!
imorron där imot kanske det blir fest haha, vi får la se. söndag är de lifecenter iallafall, kulkul.
nu ska jag kika lite på internet sen sova, helt slut.
hörs då!




                              
                                                        hahaha, ah där är vi! matte o jag

1 kommentar:

  1. haha så jeffla snygga.
    de BLIR fest imorn carro!! :D

    /m

    SvaraRadera