söndag 17 oktober 2010

BUT WERE DIFFERENT FROM THE OTHERS BECAUSE WE SHARE THE SAME PAIN

Fredag: desperata som vi var efter något att hitta på senare på kvällen letade vi fest över hela västerås! frida räddade oss. även fast kvällen/natten inte alls blev som tänkt vart den jävligt bra! snuten vart inblandad och jag kissade nästan på mig när nicke "bröt nacken" HAHAH!! aja. 
innan vi gick till festen hade vi lite chill bara vi fem, värt att skriva för det var riktigt kul helt enkelt! så, tack matilda, nicke, tim & tobbe. även fast de vart lite tok så vare nice :)


Lördag: gick ut och käka med matilda, på donken. tillslut när vi kolla på klockan när vi var på väg hem hade de gått 3 timmar, haha. senare på kvällen var vi barnvakt, kikade film & lite så! skrattade igenom hela lördagen tror jag, haha vad roligt vi hade. 


Söndag: spenderade några timmar i lifecenter och nu är jag hemma! ska skriva om en presentation vi har till imorgon, får se om jag hinner klart.... haha ;) 
yeye, imorgon är det måndag! ta hand om er.
pussen o kraamen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar