lördag 9 oktober 2010

I JUST WANT TO SEE YOU, I JUST WANT TO TALK TO YOU, I JUST WANT TO SHOW YOU, SHOW YOU HOW GOOD EVERYTHING IS GONNA BE

jag åt nästan upp en hel ben & jerry's glass, jag kollade på två tv-filmer och jag hade ett eget spa för mig själv hemma.
jag hade en ensam hemmakväll. precis, precis vad jag behövde!


igår var jag as trött. och bara för att man inte orkar göra någonting ska det ramla in förslag på grejer som händer i helgen. varför är det inte så när man är fett tagg?
men nope, ingenting i helgen. kommer tacka mig själv sen i veckan!


nu sitter jag med hörlurar i vardagsrummet, de andra kollar på film men jag orkar inte en till film. nöjer mig med datorn, musiken och mina andningsbesvär hahah! jag har fått nån jävla grej att jag ska andas in djupt, sådär så det känns i hela lungorna men när man gör det hela tiden funkar det inte tillslut.
haha låter som jag är sjuk i huvudet, men de vart nån tvångstanke såhär på kvällen, illa:( haha.
jaja, ta hand om er! vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar