fredag 26 juni 2009

26/6-2009

direkt från skåne nurå, haha nej men är nere i skåne nu å en vecka framåt. kom hit runt fem, till min låssas farmor&farfar där vi ska sova. när vi har vart här nån timme kommer min halv farbror och min låssaskusin hit, gustaf, han är 12. tyckte han hade blivit jätte stor sen sist jag såg honom. lång var han & hår på huvudet hade han också. sist jag såg han var han jätte sjuk, han har cancer men han är på bättringsvägen. om inget händer nu som återfall eller liknande friskförklaras han om 2 år ungefär. vi alla håller tummarna. han är en härlig en, så glad.
efter vi hade ätit och allt dedär tog mamma, jag och gustaf en promenad. de är så fint här i skåne skit stora öppna åkrar och sånt. tror de blir en ganska okej vecka här nere, fast man har ju alltid lite hemlängtan när ingen utav dom man vill umgås med allra mest är här.. jaja man får hålla ut, de blir kul att komma hem sen igen.
iallafall, här är alla dagar som jag har missat att skriva om.
22/6 - åkte till fullerö med tim & pontus, dom golfa :)
23/6 - var på johannesberg och stekte med matilda, rebecca, calle (beccas bror) einar och nicke. senare på kvällen drog jag och matilda på elles fest, nicke och einar kom också dit på kvällen fastän de va en tjejfest från början, hah :d
24/6 - käkade på jensens med mammas familj + en till familj, anledningen var att en i den andra familjen fyllde 40. senare tältade jag, matilda, einar och nicke. egentligen vare bara vi, besök fick vi men dom gick och kom lite hur som :)
25/6 - åkte hem från tältet ganska tidigt. först hem till mig med matilda och fixa lite sen hem till matilda där hon fixa lite. därifrån åkte jag till tim ett tag, <3
vid sju parkerade jag cykeln vid skrapan nere på stan sen vart de rixfm &allt de resten av dagen å lite till, med matilda, rebecca, einar och nicke. träffa massa där också:D hahah de va allt tror jag, vart en hel del. nattinatti

2 kommentarer: