lördag 27 juni 2009

27/6-2009

klockan åtta imorse va jag uppe. de ni!
haha trodde inte de va så tidigt, trodde den va runt tio kanske men nejnej.
gick ut & sola lite efter frukost, vi skulle egentligen åkt och bada idag med det blåser så mycket så vi tar det imorron istället..
snart kommer hela "släkten" hit som bor här i skåne, de är ju inte min släkt egentligen de är min lillebrors. vi har inte samma pappa. tror dom kom nu faktiskt lät som en bil kom. det är iallafall min lillebrors kusiner, faster och farbror och deras man och fru så vi blir runt 15 pers. men de ska bli kul, träffar dom så sällan. hon ullis, min lillebrors faster, hennes man pratar verkligen skånska. man fattar knappt nånting, så de är lite läskigt. hahah.
men ska kila ut nu och se om de kom nå folk.
hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar