onsdag 1 juli 2009

1/7-2009

ny månad!
märkte precis att de va ny månad när jag skrev datumet som rubrik, haha.. får se om de händer nå nytt denna månad då.
har iallafall vart i legoland två dagar i rad nu, vi kom hem till skåne idag. värst var de idag på legoland, 30+ och fullt med folk. nästan äckligt.
men jag & sebastian såg till att åka vattenkarusellerna så vi blev lite blöta så slapp vi avlida av värmen.
de va kul där borta, segt att vara med familjen heela tiden bara men jag överlevde! jag och sebastian hade riktigt kul vissa stunder, riktigt mongo har man till lillebror ibland lika sjuk humor som syrran sin.
tur i oturen hade vi också, våran ac funka inte i rummet vi skulle sova i så när vi har packat upp och allting får vi veta att vi ska byta rum, skit drygt tänker man då men allt upp&ner packande men de gjorde ingenting när vi fick se rummet vi fick istället, dubbelt så stort och allt, hihi.
finns mycket att skriva men jag orkar inte, ska nog sova istället. Imorron ska vi till min lillebrors faster å dit kommer kusinerna också tror jag, blir väll en liten hejdå kväll kan jag tänka mig vi åker ju hem på fredag!! jag längtar.
ha de bäst, godnatt

2 kommentarer: