torsdag 2 juli 2009

2/7-2009

kom precis hem från sturup, tror de va där vi va.
grillade och hade de kul. maja, kusinernas hund, blev helt tokig i mig, varje gång jag satt mig ner tog hon chansen att hoppa upp i knät och om hon inte satt i knät stog hon precis nedanför och kollade med sina söta ögon, bara så som hundar kan kolla ni vet.
när vi kom "hem" packade jag ihop mitt pickopack och la väskan i bilen. åker runt nio imorgon så är vi hemma runt 5-6 på kvällen.
tidgare idag låg jag bara och stekte i solen, pratade i telefon och hade vattenkrig med sebastian. i vindstilla och 30 grader varmt måste man bli lite blöt också så lösningen på de vart vattenkrig med en vattenpistol och en vattenflaska hihi.
jaja, ska väl kolla in några bilddagböcker nu sen sova eller så håller jag mig vaken läänge så sover jag i bilen imorron.. hm jag vet inte? ska iaf kila nu.
hade bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar