lördag 4 juli 2009

4/7-2009

jag är hemma nu! eller ja, har vart de mer än en dag men jag har inte vart hemma bara hemma i västerås. bilresan hem var väldigtväldigt dryg. bilen pajade i askersund så fick vänta 100år på en bärgningsbil som bärga oss till nån OKQ8 i örebro där vi fick en lånebil.
när vi väl va hemma drog jag ner till power meet nästan direkt, va med matilda, rebecca, mandy, nicke, einar och jesper, sebastian? var också med där ett tag, vet inte vem de va och jag är inte helt säker på om han hette så heller hah.
kommer inte ihåg va klockan va då jag, matilda och rebecca cykla hem till mig. jag fixade lite sen drog matilda&rebecca hem och jag fick skjuts till tim där jag precis kom hem ifrån. sov över där, myspys.
nu väntar duschen, sen ska jag höra vart matilda&rebecca är så drar jag dit.
pysåkrom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar