måndag 20 juli 2009

22.22

heej
05.38 stog jag och borsta tänderna, de ni! haha.
båtresan var trevlig, i bilen på väg hem somna jag. inte van att gå upp så där tidigt så bilresan gick fort, två timmar annars.
senare runt åtta grilla vi & spela "med andra ord" haha riktig familjekväll :p
platta emmas hår gjorde jag också, tog ett tag.. hon har verkligen drömhåret. inte alls slitet, fin naturlig färg och jätte långt, avis!
hon har egentligen inte så lockigt bara lite vågit men hon vart så nöjd med den lilla förändringen i håret så nu är de plattång som gäller.
juste på båten idag tänkte jag köpa parfym, de stog mellan britney spears midnight fantasy och fantasy alltså antingen den lila eller den rosa.. efter mycket tänkande bestämde jag mig för den lila, midnight fantasy och såklart när jag ska hämta den i hyllan är den slut. typiskt !!!! :(
ska köpa den här i västerås någon dag istället
ska kolla in bilddagböcker nu sen fixa lite bilder tror ja
/ carro

i forgot to say out loud how beautiful you really are to me
please don't leave me

pink - please dont leave me

4 kommentarer:

  1. finns här och de vet du!
    de ordnar sig till slut<3!

    SvaraRadera
  2. spola tillbaka tiden skulle vara nått!
    ja, och det är jag tacksam för. jag älskar dig<3

    SvaraRadera
  3. åååååh jag är arg!
    så förbaskat arg.
    tänker på dej vännen, det ska ordna sig! :)<3

    SvaraRadera
  4. jag blir också arg, när jag tänker på de. arg på nå konstigt sätt.
    jo de ska ordna sig, på nått sätt tillslut så.
    iloveu<3

    SvaraRadera