söndag 19 juli 2009

19 juli

vet ni vad?
jag ska skaffa moppe! jag tror de iallafall, de blir kul. kan tyvär bli min dödsorsak....... haha.
idag träffa jag matilda, vi satt för de mesta ute på altan & snacka å skratta.
när hon åkte hem åkte jag och pappa till maxi sen direkt till maria.. vi ska åka nån dagsbåt-nånting imorron, vet inte riktigt men iaf ska jag sitta i bilen klar för att åka 6.30 till båten. önska mig lycka till.. pappa kommer va tvungen släpa ut mig genom dörren.
juste, har ju sagt att jag ska ladda upp bilder på kläder men har inte tänkt på det och när jag väl har de har jag inte haft tid.. men dom kommer.
nu ska jag fixa lite musik till min cpmobil som lever sitt egna liv just nu, blinkar och har sig. sen försöka sova. ska upp om typ fem timmar.
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar