lördag 18 juli 2009

godiskväll

här sitter jag och lyssnar på musik, kollar runt lite på datan och äter godis (äntligen) hihi.
rebecca kom hit efter fem nångång, vi typ gjorde ingenting. lite senare cykla vi hem till henne på gryta, hahaha vad jag skratta på vägen till henne, lyckades sätta tuggummit i halsen också.
hemma hos henne käka vi och tog de lungt. när jag sen skulle cykla hem i mörket spelar hon "baby goodbye" över hela gryta ut genom hennes fönter och står där och vinkar. dog av garv, haha det ända jag fick ut ur mun var "är du ful eller är du ful? HAHAHAHHAA"
juste, det är nickes födelsedag idag, så ett grattis till honom :))
å imorron kommer matilda hem :D!
/ caruline.


jag saknar dig hela tiden. mer än vanligt vissa stunder, som nu.
vart tog du vägen?

7 kommentarer:

  1. haha jag var ba tvungen! jaaaa matte kmr heeeeeeeeeeeeeem :D:D

    och du... du vet vart du har mej vännen! finns alltid! (L)

    SvaraRadera
  2. haha!
    yeeees.
    aldrig skulle jag klara mig utan er, verkligen tack<3<3

    SvaraRadera
  3. finns alltid här för dig carru, och de vet du!

    SvaraRadera
  4. ja, de vet jag! lycklig är jag som har er<3

    SvaraRadera
  5. ja du har en jävla tur hörredu din mupp!

    SvaraRadera
  6. tahahahha, jag var tvungen tihi ;D men jag skoja lite

    SvaraRadera