lördag 18 juli 2009

soligt, molnigt, soligt, molnigt

sverige vädret? haha iallafall idag.

hej ni!
passar på att slänga in ett litet blogginlägg medans jag väntar på att mina nudlar ska bli klara och solen gick precis i moln också.
idag har jag inte gjort nånting speciellt. vakna utav att pappa ville få med mig och bada på björnön med maria, filip & emma runt tio!? inte någon lust alls till de hade jag. jag somna runt tre inatt tror jag, drömde en sjuk dröm gjorde jag, det var en mardröm blandat med en dröm man alltid vill stanna i, konstigt.
idag ska jag till hälla med rebecca, köpa den där jackan jag testa igår om den finns kvar.
senare vet jag inte vad jag ska hitta på, ensam hemma ska jag vara. pappa ska på nån 40års fest, han säger att han ska komma hem tidigt men så säger han bara för att jag inte ska våga bjuda hem massa folk och göra saker man inte får göra. hah..
tror de blir jag tillsammans med en efterlängtad godispåse brevid mig framför teven ikväll. har fortfarande inte köpt den där godispåsen jag velat haft i säkert en vecka nu haha
jaja. ska kolla om mina nudlar är klara nu sen ut.
hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar