fredag 17 juli 2009

hej
bytte precis om till sovtröjan. har inte vart hemma så länge.
jag & rebecca åkte ner till stan idag med, vi va inte där så länge. på hälla var vi också, efter stan cyklade vi dit stannade till hos mig en snabbis på vägen. ska dit imorgon igen och köpa en jacka, en rosa haha ni får se bild imorgon + de andra som är nytt från stan.
natten som var sov jag hos rebecca, vi hade ruligt.
när vi kom hem från hälla cykla rebecca vidare hem och jagåpappa åkte till låssas mamma min, Filip och Emma var också där, hennes barn. vi alla fem ska ut och åka nästa vecka, semestra lite tillsammans. ska bla bo i en stuga i norrköping nära kolmården, får se hur blir.. :)
nu ska jag byta dator till den lilla bärbara så kan ja lägga mig i sängen & fixa ett collage. sen ska jag nog sova, försöka iallafall.
/ c.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar