tisdag 14 juli 2009

23:08

städning blev de! helt klart. säkert runt två timmar. och det var bara mitt rum så nu är de renare än renaste ;)
efter det åkte jag och handla med pappa min, efter det åt vi. på altan, jag älskar sommar!!!
kom precis in, klockan är elva och... haha kollade precis ut tänkte skriva att det fortfarande är ljust ute men nja inte så ljust som det va när jag kom in för typ fem minuter sen!? sommaren försvinner sakta med säkert :(
jaja, imorgon ska jag umgås med rebecca. ska dra ner på stan och träffa henne lagom tills hon slutar, runt fyra. de blir stan, mat och film för våran del imorron om de blir som planerat. de blir skitbra.
nej nu ska jag sätta på mjukiskläder och slänga mig i soffan och glo på tv, känns som de va länge sen.
hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar