tisdag 14 juli 2009

såg att jag missat några dagar att skriva om men jag har haft fullt upp, massa roliga saker. vart med matilda&rebecca.. idag tillexempel var matilda och jag på friskis halv tolv!! alltså halv tolv, hahah. tidigt, för vi va där då, vi gick inte upp då! ... haha skrytarn här
jaja, åkte hem till mig sen och duscha och sånt sen kom matilda igen. vi drog iväg och åt glass och besökte bibblan, haha sen när vi går där inne hör jag något som surrar, alltså högt och skit nära örat å är de inte en j*vla humla på mig? som kryper på axeln typ och inte nog med de, den kan inte flyga så den sitter ba där så medans jag håller på att dö för jag kan inte ta bort den (visste ju inte exakt vart den satt)så får matilda putta bort den. och jäveln brände mig också och jag kan ju inte bara stå där och skrika så jag viker ihop och dör av skratt och av lidande & de ba bulta där humlan brände. haha shit asså så resten av tiden där inne gick jag och tänkte onda tankar om humlan som låg där helt hjälplös på golvet, taha :)
senare kom rebecca och nu nyss drog dom.

jag ska väl hitta på något, packa upp kläderna och såntdär från mamma sen kanske städa lite. känner att jag måste ha något att göra.. de är så skönt nu när vädret börjar komma tillbaka också, wiho
just de, nästa vecka åker jag nog till norrköping med pappas familj, högst en vecka ska vi visst va borta. men de blir nog kul, tar nog med mig lilladatorn dit!
nej nu ska jag inte sitta här
å rubriken... jag kom inte på någon
vi höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar