söndag 12 juli 2009

födelsedaaag

de hände inte så mycket mer än kebaben, mysigt sällskap fick vi också där på pizzerian - en dansande alkis. usch... vi satt igång en wallander film nångång på natten sen. slut vid tre, då vi gick upp & la oss.
dagen därpå åkte vi hem till matilda, hon tog spruta :
lite senare fick vi skjuts till bäckby, träffade jesper, nicke och einar där
vi gjorde väl inte så mycket där, senare drog vi till rönnby och jag skratta vissa stunder så jag fick ont i magen. einars ena hund smet när vi va på väg till bussen och en igelkotte var också iblandad i den händelsen. haha jag orkar inte förklara, tror inte de går heller men kul va de!
kom hem mellan elva&tolv kanske.
letade efter godis i hela lägenheten kändes de som, va så sjukt sugen på godis. men icke hitta jag nått... haha :(
idag fyller låssasbror min år, 13. så idag har vi käkat tårta å firat lite :)
ska gå och kolla vad dom andra ser för film nu, sen kanske inhandla en liten godispåse hihi.
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar