onsdag 29 juli 2009

23.40

blev kolmården idag också, fast inte alls lika länge. kollade på en delfinshow sen var tanken att vi skulle gå in på något akvarium men alla blev sugna på mjukglass helt plötsligt så dom gick och köpte de istället (?) normala? absolut.
safarit åkte vi igenom engång till också! den här gången trodde jag att vi skulle döda djur ett tag. djuren där inne va helt hyper, zebrorna jagade varandra och två stycker parades precis vid bilen och en giraff glodde in just vid mitt fönster:p
när jag trodde att vi skulle bli blivande mördare var när vi åkte förbi en lejonhane, vi va kanske en halv meter ifrån den då maria (min låssasmamma) säger; omg, alltså jag kommer få panik. nu kör jag, djuret får akta på sig. tänk om jag kör på de. nu! man ba hjälp :
jaja, väl hemma i stugan igen ringde filip runt på råttburar som folk hade annonser på på blocket. haha de va lika kul varje gång, ett tag tänkte han ringa och låssas som han var skånsk och säga "hallå däruppe i landet, ni hade en råttbur" självklart allt på skånska. de låter mycket roligare när man hör han för han kan inte prata skånska.
men när dom väl svara var han helt normal, och alla burar jag ville ha va sålda.
sen käkade vi och inte så mycket mer, vi alla gick ner till vattnet en sväng också. iiiiiiskallt.
nu ska jag snart fortsätta läsa boken jag fått låna av matilda sen sova. åker hem vid tolv imorgon!
nej, ska kila nu. kolla vad dom andra gör, lät som filip sa att han tänkte stoppa in pappas plånbok i hans mun när han sov!? hahah störd.
sovgott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar