tisdag 28 juli 2009

norrköping

klockan sju lämna jag huset imorse, jobbigt!
bilresan va dryg också, trångt och icke tyst. men jag somna (y)
kom fram till tio ungefär då vi åkte till kolmården direkt. hahaha de va kul, filip är mupp:)
de va några städare i en bur som städa, de va inga djur i buren och massor av folk runt om men så ställer han sig på staketet och ropar; MAMMA FÅR MAN KLAPPA DJUREN !? haha jag dog.
va med om massa mer också.
efter kolmården åkte vi på en liten safari tur med bilen, alla va helt övertygade om att vi skulle dö. speciellt när de kom en skylt, typ "det är livsfarligt att ha öppen fönsteruta eller stanna bilen"
och just då ska såklart filip skrämma skiten ur alla och öppna rutan, kaos i bilen och han&jag bara skrattar.
jaja. nu sitter vi utanför stugan på nån camping och chillar :)
filip tänkte precis gå till en liten unge som slår på ett trätroll med en pinne och skrika "DET DÄR GER DU FAN I"
men han ångra sig, tur de. skulle va trevligt att vara lite omtyckta här på campingen (y)
nu ska vi grilla
tjingeling :)



bilder från kolmården:


sötnosen själv.. haha

skit coola =D

kolla in datumet, lever fortfarande :p
filips bästa vän

wannabe får :)
han hade tråkigt :)

filip stoppar in handen i ett sånt där lejon och en liten kille går förbi
filip: ee du! jag har fastnat med handen, kan du hjälpa?
lillkillen börjar dra i hans arm
filip skriker till och ba: aj nu kom den loss.... (kollar på handen) OCH JAG FICK ETT SÅR, AAAAJ.
lillkillen: förlåt!!! snälla förlåt
filip leker ledsen och går sakta därifrån.
bilden får avsluta, hitta en skit mysig plats vid vatten :)
zoomad bild, inge bra.

4 kommentarer: