måndag 27 juli 2009

28/7-2009

långt inlägg på ingång!

japp kvällen planerades sent och snabbt iförr går. men de va kul!
fixade mig sen cyklade jag och mötte rebecca, anton, nicke, jesper och max som hade kommit på tha moppich
vi va ute, matilda kom runt elva/halv tolv då vi hade gått in och de va då kvällen börja :d
jocke var också med ett tag där.
dagen där på var vi på rönnby, killarna kom och hämta oss på gryta så åkte vi dit.
väl där satt vi under ett tak och gjorde typ nått? haha.
nicke, max, jocke och ludde skapade musik iallafall med hjälp utav en glasruta, en moppe och .. jocke. hahaha.
kommer inte ihåg va klockan var då vi börja dra oss hemåt jag, matilda och rebecca gick hem :)
matilda och jag sov hos rebecca, vi lyckades göra sönder en mixer. de ni!
imorse när vi vakna sega vi sen cyklade matilda&rebecca hem till matilda, och jag till mig.
vi fixade oss som rebecca hade gjort hemma redan sen hämta pappa och jag upp dom sen åkte vi till stan. träffade mandy & jocke där en snabbis.
jag & tjejerna käkade på spicy, nicenice
sen åkte vi hem till mig och efter nio drog dom.
då gick jag ut och plantera blommor runt stampes grav. min alldeles egna bebis som jag haft i sex år dog tyvärr igår. blommorna va krångliga att plantera, han ligger ganska nära en häck så skulle ta bort lite grenar mm så råkar jag så klart ta tag runt en brännässla. svider fortfarande i handen men de sket jag i. jag vill ha tillbaka min kanin. nu. :( nu när inte jag kan se till att han har de bra, de känns helt stört. jag saknar dig redan.
sen packade jag & duscha sen var jag tvungen att krypa ner under täcket med datorn, frös som en gris och mådde illa. icke bra.
men nu är de bättre:)
har nog aldrig skrivit ett sånt här långt inlägg men a så va de.
kan tyvärr ej lägga in bilder..
godnatt

rest in peace bebis<3

2 kommentarer: