onsdag 12 augusti 2009

12/8-2009

å, jag ville verkligen inte vakna imorse. drömde världens bästa dröm, allt var så perfekt.
typiskt. kunde ju i allafall fått drömt klart drömmen men nej, då ringde alarmet.. klockan nio. vänder på dygnet gör jag och försöker vänja mig med att gå upp tidigt. tyvärr gick inte de så bra imorse, somnade om igen och vakna halv elva -.-
planerna för idag är inte helt klara, vi får se vad som händer.
nu ska jag kika runt lite on interneet.
vi höres

/ carrO


för jag är precis lika stark och bra utan dig, jag kan må lika bäst utan dig och känna mig precis lika lycklig utan dig
försöker iallafall intala mig de

6 kommentarer:

  1. haha jag lyckas inte heller nå bra ;D menmen, skitsamma! det kmr väll.

    och du... skitbra inställning! det där gillar jag starkt :D härligt tjejen, jag tror på dej. du klarar det här. jag kmr finnas brevid dej hela vägen igenom och efter <3 ily

    SvaraRadera
  2. hahah ja, de kmr väl! ..tss;)

    å gumman, detsamma. hela tiden, 24/7 finns jag för dig med.
    JAG ÄLSKAR DIG!!<33

    SvaraRadera
  3. hahhaha samma här med dygnen.

    helt rätt carrobarro, du klarar de! elr vi klarar de tillsammans !!<3
    älskar dig vännen

    SvaraRadera
  4. haha, jaja egentligen gör de inget med dygnet.. sommarn har ju var uuunderbar:D

    tillsammans klarar vi allt, finns ingenting vi inte klarar. jag älskar dig med!!!!!!!<33

    SvaraRadera
  5. Har du bloglovin, följ mig så följer jag dig?:)
    Ps. Kommentera svaret till min blogg :)

    SvaraRadera
  6. nej my jag har inte bloglovin och orkar inte gå in på din blogg nu :)<3

    SvaraRadera