tisdag 11 augusti 2009

när jag kom hem efter dalarna duschade jag och packade om sen cyklade jag & matilda till rebecca där vi tältade på trädgården hihi
vi sov inte ett skit på hela natten och vid klockan 5-6 blev vi hungriga så några minuter senare satt vi på donken och käka frukost, HAHA!
muppar som vi är.. riktigt kul hade vi allafall.

när vi kom tillbaka sov i runt två timmar sen spenderades dagen i soffan.
dom två nätterna därpå sov vi här hemma hos mig. igår var vi på väster.. våran blivande skola. fastnade där och hjälpte till lite sen åkte vi hem igen å tog de chilllll :)

tjejerna är jordens bästa!
nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och kollar igenom några sms.. jag kan dom utantill känns de som.
ska försöka möblera om i mitt rum idag, bara jag kommer på hur jag kan ha de. har ett rum som är svårt att möblera i.

ciao

4 kommentarer:

  1. ni är verkligen jordens bästa :D<3

    SvaraRadera
  2. tillsammans är vi univerusms bästa, & klarar allt:D<3

    SvaraRadera
  3. tillsammans är vi mongolider och särbarn och helt sjuka i huvudet. gör dem mest dummaste och sjukaste sakerna man kan göra typ. i stort sätt idioter helt jäfla dummaihuvvet!


    men det roliga är att jag älskar de!
    puss på er bruds

    SvaraRadera
  4. du har helt rätt!:D
    iloveyou<3

    SvaraRadera