fredag 14 augusti 2009

bloggen är färdig fixad!

sisådärja, nu ska väl bloggen vara klar. tror jag är nöjd iallafall!
hur trött som helst idag, var uppe 9.20 och somna gjorde jag efter tolv fastän jag släckte tidigare. tankarna bara flyger runt i huvudet när jag slappnar av. drömde gjorde jag också..

idag slutade jag på kunskapsskolan kan man säga, man är så van att skriva kunskapsskolan så de går i 180 när man skriver de haha. jag, mamma, sebastian och matilda åkte dit och jag skrev på någon lapp om att jag ska sluta där sen sa vi hejdå till lärarna också. vi kommer vara saknade :') hihi.
efter besökte vi djurmagazinet och donken. sen hem.

nu är matilda hemma och färgar håret, helt övertygad om att det kommer bli skit snyggt!
ikväll blir det nog en tv kväll, egentligen bara skit program men jaja:)

höres
/c

2 kommentarer: