torsdag 13 augusti 2009

tidig kväller

andra natten jag drömmer om han. självklart var allt perfekt.. som de va förut.
men imorse var de inte alarmet som förstörde drömmen den bara slutade.
idag var de stan igen med matilda och rebecca, köpte inget förutom fika hihi. vädret ville påminna oss om att vi bodde i sverige idag också så när matilda och jag kom hem var vi ganska så blöta. käkade hemma sen ingenting mer, vi bara va haha snackade och så. chilldill (y)
nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och är dödstrött!? fattar inte hur jag kan va de. men musiken håller mig vaken ett tag till tror jag nog, jag ääälskar hög bas och högt ljud!! tyvärr kan jag inte ha för högt här hemma när inte bara jag är här.. tredjevärldskriget uppstår då.
ska försöka fixa lite mer på layouten nu

/c


it's time to face the truth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar