tisdag 4 augusti 2009

packat och klart

haha tyckte rubriken va lite rolig, tänkte på programmet..
jaja färdig packat är de här alla fall, de gick väldigt fort för att vara jag måste jag säga :)
alltid när jag packar kan jag inte välja vad jag ska ha med mig så då packar jag med allt, så de blir alltid för mycket! haha
packningen ska jag ha med till borlänge kan man säga.. matildas stuga (y) vi ska ha de nice i tre nätter där borta.
idag va de j*kligt fint väder och jag målade. finns de något värre? haha just idag var de jobbigt.. kan va för att jag hade en svart tröja.
men men, ska försöka göra klart allt imorgon sen direkt ifrån morfar åker jag till matilda.
ska försöka sova nu.. vet själv att jag kommer fastna vid teven så sova ska jag inte rikitigt än fast jag borde. hihi
hörs kanske imorron annars på lördag.
hejsvejs

2 kommentarer: