måndag 3 augusti 2009

rip mobilen

ja.. idag var dödsdagen för min mobil kan man säga.
så här gick de till: jag var på övervåningen och hade mycket att bära ner för trappen så jag la den i bakfickan på mina jeanstights där jag vanligtvis aldrig har saker så är icke van med det. men alla fall så gick jag ner, lämnade sakerna där dom skulle vara och gick sen på toa. innan jag hinner sätta mig så PLOPP och där sjunker min mobil, längre och längre in. myyyyys

så nu kan jag inte svara på sms m.m
så va de med den..
förresten så köpte vi råttor idag! en heter matilda, min lillebrors :) min har inge namn än. matilda skulle försöka fundera ut något.. alltså min matilda.. haha människan :p
ska kika klart på datan nu sen måste jag sova. imorgon ska jag måla hos morfar.. tjäna lite pengar!

nattinattnatt

4 kommentarer:

  1. tihihi jag ska tänka som fan nu :d
    godnatt
    smsa mig:)
    hahah skoja

    SvaraRadera
  2. jag tkr att den ska heta junior även om det är en tjej hahah ;D spela roll liksom?! det är ju så jävla gulligt namn... JUNIOOOOR :D

    SvaraRadera